Autor Wiadomość
<  Kierownica w gilu
piotrek1993
PostWysłany: Sob Mar 19, 2011 7:02 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 2
Skąd: Kazimierz Biskupi Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Komar 2351 i Komar 232

Witam staram sie zrobić swoja wsk m06b3 GIL w stan oryginalny i nurtuje mnie jedno pytanie mianowicie jak oryginalnie kierownice miały te modele czy ta stara z metalowymi klamkami czy ta z nakładanymi klamkami moze to takze dotyczy roku produkcji moja wsk pochodzi z 1976r. pomorze jakiś znawca w rozwiazaniu mojego problemu.
_________________
''Śpieszmy sie odrestaurowywać motocykle tak szybko odchodzą''.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> WSK

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl