Autor Wiadomość
<  "Zmiany w PF 126p" z literatury
JjF
PostWysłany: Pon Lut 27, 2012 8:11 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 128
Skąd: Wrocław Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1500 '81 i SHL M06-T '58

Cytryn_126 napisał:
Korozja napisał:

(...)
650 standard (1977-1984?)
650 Komfort (1977-????)
650 Lux (1977-????)
650 Specjal (1977-????)
(...)


Znowu nie tak - nie słuchasz mnie Wink
Brakuje: 600S, 600L, 600K, 600I (chociaż tego nie jestem pewien), 650ES, 650EL (tego również), 650EK, 650EI.
Spotkałem się również kiedyś z oznaczeniem 600 E Exclamation Shocked ale to prawdopodobnie była tylko i wyłącznie ciężka praca jakiegoś rzemieślnika Cool


Polski Fiat 126p - zmiany w 1977r. - wymienione przez Was wersje są opisane w tym artykule (wrzesień 77, a im publikacja bliższa daty wprowadzenia tym mniej legend Wink).

Jeśli ktoś robi statystki "co w którym roku" to nadmienię, że 126p moich rodziców był '82, zderzaki chrom, lusterko metalowe przykręcane do blachy drzwi (przegub kulowy), 650ccm, nowe hamulce

_________________
[ JjF ] : [FSO Polonez 1500 '81] | [SHL M06-T 150 '58] : Projekt Szczecin-Dakar FSOtrip
[Syrena, Warszawa, 126p, 125p, ... zdjęcia artykuły części literatura]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JjF
PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 2:48 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 128
Skąd: Wrocław Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1500 '81 i SHL M06-T '58

Podsyłam jeszcze włoski prototyp Fiata 126 w artykule zapowiadającym wdrożenie produkcji w Polsce (marzec 1971).
_________________
[ JjF ] : [FSO Polonez 1500 '81] | [SHL M06-T 150 '58] : Projekt Szczecin-Dakar FSOtrip
[Syrena, Warszawa, 126p, 125p, ... zdjęcia artykuły części literatura]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Karol.
PostWysłany: Pon Lis 19, 2012 4:45 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 255
Ostrzeżenia: 0/3

Macie może wykaz numerów badań drogowych 126p w motorze? Bo szukam Smile Mogą być też wykaz testów Wink Z góry dziękuję Smile
_________________
126powodów do dumy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Karol.
PostWysłany: Sro Lis 21, 2012 3:41 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 255
Ostrzeżenia: 0/3

dzięki wszystkim za pomoc Wink
_________________
126powodów do dumy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
IzaM
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2014 11:25 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 253
Skąd: Izabelin-Dziekanówek koło W-wy Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126p 1983

http://www.ebay.de/itm/Betriebsanleitung-Fiat-126-orig-1974-/161265678004?pt=Automobilia_DE&hash=item258c2ef6b4
_________________
http://mrowkowozownia.blog.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tuffo
PostWysłany: Sob Lip 26, 2014 7:21 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 843
Skąd: Pszów / Opole Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PF 126p 600 '76 + POLSPORT GK-100 '79

tak czytając kilka ostatnich stron pało pojęcie półFL (trochę się uśmiałem)

Między wersją standard (ST) a facelifting (FL) było jeszcze pojęcie lifting odnosiłoby się ono do tak zwanej drugiej serii. Prawdą też jest, że przy tzw 2 serii było najwięcej "bałaganu" co w której wersji montowano.
Dla mnie czysty ST to tzw 1 seria czyli do połowy '77
2 serię też stawiam w szeregi ST ze wszystkimi możliwymi wariacjami i pojęciem lifting
następnie FL jako kolejny spójny wizerunkowo model
no i EL(x).
_________________
TuFFo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
tuffo
PostWysłany: Sob Sie 02, 2014 1:05 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 843
Skąd: Pszów / Opole Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PF 126p 600 '76 + POLSPORT GK-100 '79

tak przeglądając wikipedię o maluchu
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_126
ciekawe czy się zgadzacie z tym podziałem ?
_________________
TuFFo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
grzesiol
PostWysłany: Nie Sie 03, 2014 1:31 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 109
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 BIS '88

Jak dla mnie:
73 - 77 I seria ST
77 - 84 II seria ST
85 - 89 FLe na zmianę z przejściówkami
89 - 94 FL
94 - 00 EL
_________________
"Nie rycz, mała, nie rycz
Ja znam te wasze numery..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kapitan_Kloss
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 12:55 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 115
Skąd: z miasta;-) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez Caro GLI

Chciałbym się Was zapytać odnośnie zmian w Maluchu FL i mam nadzieję, że to właściwy temat.
Anyway, niedawno ustrzeliłem na złomie rozszabrowany egzemplarz z '94 a więc z ostatniego roku produkcji FL'a i myslałem że znajdę trochę Maluchowych fantów.
Jakież było moje zdziwienie, gdy moim oczom ukazała się deska rozdzielcza z obszyciem i przełącznikami od Elmera. Kierownica a'la Cinquecento jednak w klaksonie miejsce na mały pochylony znaczek Fiat. Inny od prostokącika stosowanego w CC. Zegar czarny ze schematem ciśnienia powietrza w ogumieniu. Drzwi standardowe FL tj. w trójkątnej szybce. Tylna klapa "gładka" od Elmera z nisko umieszczonym znaczkiem 650.



W związku z tym mam pytanie czy pod koniec produkcji standardowych Maluchów wychodziły takie przejściówki???

Dodam, że na Alle jest Maluch z '94 jednak w standardowej galanterii FL.

http://allegro.pl/zwawy-i-ekonomiczny-fsm-fiat-126p-czarne-tablice-i4499686318.html

Pozdrawiam
_________________
J-23 znowu nadaje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 4:38 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Tylna klapa raczej powinna być FL-owa. Kierownica z małym wieloklinem ale tego logo nie za bardzo rozumiem.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kapitan_Kloss
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 5:55 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 115
Skąd: z miasta;-) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez Caro GLI

Kierownica była identyczna jak w Elmerze tudzież Cinquecento.
Znaczek nie był jednak prostokątny jak na fotce poniżej tylko w gumie klaksonu znajdowało się wąskie wycięcie jakby bezpośrednio pod ten niebieski napis Fiat.



Pozdrawiam
_________________
J-23 znowu nadaje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 10:54 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Powinna być kierownica jak w Bisie, z takim właśnie klaksonem, jak Piszesz. Ta Bisowa ma tylko ramiona bez tego kawałka wokół klaksonu, pod nim.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kapitan_Kloss
PostWysłany: Sro Sie 13, 2014 5:28 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 115
Skąd: z miasta;-) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polonez Caro GLI

Dzięki Wink Wychodzi na to, że to nie ta sama kierownica chociaż na pierwszy rzut oka przypomina tą z Elmera i CC.
Zawsze myślałem, że była tylko cienka klasykowa i FL-owa z metalowymi ramionkami.

Pozdrawiam
_________________
J-23 znowu nadaje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 19 z 19
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 126p

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl