Autor Wiadomość
<  Łady
stivek
PostWysłany: Wto Lip 03, 2018 11:56 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2334
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

od kilku lat rozglądam się za ładną Ładą, ale ofert jest bardzo mało. Czy to faktycznie Ukraińcy / Rosjanie/ Białorusini tak wytrzebili rynek?

Większość, które się pojawia, to mocno wyeksplatowane 2107 jeszcze z gazem. Znacznie łatwiej o ładną Skodę Favorit czy nawet 120. Łatwiej chyba znaleźć starszą 2106 w ładnym stanie nie 2107 a ceny mają podobne. Przecież tego było na ulicach tyle co Favoritek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Nie Lip 08, 2018 11:30 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3
Pojazd: O różnej ilości kół

Nową Nivę najlepiej kupić, o przepraszam, 4x4 się nazywa.
W każdym razie moja Tavria do Lwowa pojechała, więc może trochę prawdy w tym jest.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stivek
PostWysłany: Czw Lip 12, 2018 9:47 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 2334
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Polonez 1500 '80. FSO Polonez Caro 1.6GLE'92. Skoda 120L '88. Chevrolet Blazer LT 4300.

Jak było z jakością wykonania Tavrii? Na początku lat 90-tych podobała mi się bardziej niż Favoritka.

Nowe Łady mnie jakoś odrzucają ... są takie chińskie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Czw Lip 12, 2018 7:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3
Pojazd: O różnej ilości kół

E, Vesta ładna. Jeździłbym. Tavria ok. choć nie należy spodziewać się tzw. jakości. Ogólnie wóz niegłupi, w swoim czasie ładny, dopóki nie zaczęli przerabiać go na inne wersje nadwoziowe. W gruncie rzeczy od czasu do czasu stała w serwisie, z czego najbardziej spektakularną awarią było sprzęgło, które postanowiło wypaść przez swoją obudowę, robiąc pokaźną dziurę w skrzyni biegów. Dobrze ją jednak wspominam, głównie ze względu na jej smaczki - jak składanie tylnej kanapy, tylna półka albo tarcze hamulcowe, przez konstrukcję których nie dało się wyeliminować drgań na kierownicy. Tak to dobry wóz był ale ilekroć widzę piękny egzemplarz w ogłoszeniu to najbardziej żałuję, że nie chcę go kupić.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Tematy moto-ogólne -> Pojazdy Krajów Demokracji Ludowej

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl