Autor Wiadomość
<  Głowica, co zrobić
leszekhehe
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 2:54 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 23
Skąd: Żory Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Romet Komar 87r 100% orginał <nowy nabytek JUNAK:) >

mam problem z glowicą do junaka m-10. a mianowicie rozebrałem głowice w celu sprawdzenia stany zaworów prowadnic gniazd ... < żarł olej>gdy wybiłem zawory obróciłem głowice i tu problem ... prowadnica zaworu ssącego po prostu wypadła gniazda jak i zawory do wymiany . i teraz tu jest moje pytanie czy lepiej oddać do regeneracji <ile to kosztuje?> czy po prostu kupić nowe zawory prowadnice wyfrezować gniazda dopasować dotrzeć i gotowe co myślicie zakładając ze mam dostęp do warsztatu który dysponuje sprzętem do naprawy zaworów czyli frezy specjalne maszyna do nabijania prowadnic i takie tam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
GaCek
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 4:29 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 78
Skąd: Hajnówka Ostrzeżenia: /3
Pojazd: eMa,Junak,-W-F-M-

leszekhehe napisał:
czy po prostu kupić nowe zawory prowadnice wyfrezować gniazda dopasować dotrzeć i gotowe co myślicie zakładając ze mam dostęp do warsztatu który dysponuje sprzętem do naprawy zaworów czyli frezy specjalne maszyna do nabijania prowadnic i takie tam...

To będzie najrozsądniejsza opcja. Tylko regenracja zostaje.
_________________
Junak, emka -W-F-M-ka czyli ..... kupa złomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacot
PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 1:10 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 143
Skąd: Zakopane Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Junak M10, Mikrus MR300

leszekhehe napisał:
... tu jest moje pytanie czy lepiej oddać do regeneracji <ile to kosztuje?> czy po prostu kupić nowe zawory prowadnice wyfrezować gniazda dopasować dotrzeć i gotowe co myślicie zakładając ze mam dostęp do warsztatu który dysponuje sprzętem do naprawy zaworów czyli frezy specjalne maszyna do nabijania prowadnic i takie tam...


Zakladajac, ze masz dostep do takiego warsztatu pozostaje jeszcze pytanie czy warsztat ma dostep do wlasciwego materialu, znajomosc specyfiki przedmiotu i takie tam szczegoly;) Przypuszczalnie i tak glowica kwalifikuje sie do remontu generalnego, kolejne przefrezowanie gniazd niewiele jej pomoze, az szkoda do tego nowych zaworow.
Tu znajdziesz namiary na zaklad w Tucholi: http://www.junak.riders.pl/ZUBEH/adresy.htm.
Jak dotad jest to jedyny znany mi zaklad remontujacy glowice Junaka bez zarzutu co do technologii i zastosowanych materialow.
_________________
Jacot
http://www.junakriders.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Junak

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl