Autor Wiadomość
<  Mechanicznie...
Dżepetto
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 12:25 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 1237
Skąd: Wojkowice(Śląskie) Ostrzeżenia: /3
Pojazd: 6xMotorynka, Suzuki RG 80

i pomyśleć że są one tak małe ... a takei auto wprawiaja w ruch, bartwin ciężko jest kupić cześci do Mikrusa?
_________________
Kupie każdą część do Rometa... od całego motorku po śrubke

Motorynka Pony M301 1988 mniam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
bartwin
PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 10:55 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 419
Skąd: Mikrus ? z Mielca. Ostrzeżenia: /3
Pojazd: 3 x Mikrus Mr-300

Czy wprawiają w ruch... ? może i tak ale co to jest za ruch Smile

Cytat:
bartwin ciężko jest kupić cześci do Mikrusa?


Cieżko, wyprodukowano 1728 aut, około 3000 silników, troche części zymiennych.... ile z tego zostało do odnalezienia i kupienia a ile jest już w rekach Mikrusiarzy.... ? Jak widac całe auta pojawiają się co jakiś czas, moze jakies czesci gdzies jeszcze ktos ma na sprzedaż....miejmy nadzieje Very Happy
_________________
6 czerwca 2011 roku ukazała się w sprzedaży książka pod tytułem "Mikrus MR-300 - 3 lata produkcji, 50 lat historii"
Zamówienia można składać na stronie: http://www.mikrus.net.pl. Zapraszamy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
perimam
PostWysłany: Sro Lis 12, 2008 11:51 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 360
Skąd: Poznań Ostrzeżenia: /3
Pojazd: same fiaty

Mam problem z silnikiem od goggomobila ktory bedzie napedzal moje 126. Problem polega na tym ze przewody paliwowe byly odloczone i nie wiem jak to powinno byc polaczone bo kazdy wezyk ktory dotknalem lamal sie w rekach. Wiem wiem silnik nie taki sam ale wkoncu blizniaczy.
Najlepsze byly by foto - z gory dzieki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 2:14 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7613
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: /3
Pojazd: O różnej ilości kół

Nie wiem jak zbudowany jest gaźnik w Twoim silniku ale w Mikrusie krótki przewód paliwowy łączy króciec gaźnika z króćcem (co za dziwne słowo Wink ) kranika paliwowego przykręconego na dole zbiornika. W twoim silniku zdaje się występuje jeszcze pompa paliwowa a o tym mikrusiarze pojęcia już na ogół nie mają.
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kpt.witko
PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 6:53 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 538
Skąd: z Grodu Kraka Ostrzeżenia: /3
Pojazd: Scania CN 113 CLL czasem Scania Omni City

W takim razie popytaj tych z dieslami, w dieslu jest taka pompa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pająk
PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 7:46 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 155
Ostrzeżenia: /3

Perimam, najlepiej by było jakbyś to Ty wrzucił fotkę swojego silnika. Czy faktycznie jest w nim pompa paliwowa tak jak pisze Mikry? Bo jeśli nie ma to musisz przenieść zbiornik paliwa nad silnik, zasilanie jest opadowe i bez pompy nie pociągnie z dołu.
Jeśli w Twoim silniku jest pompa paliwowa, a wykorzystujesz oryginalny zbiornik paliwa od 126 to:
podłączasz jeden przewód od zbiornika do pompy, drugi od pompy do gaźnika, trzeci od gaźnika do zbiornika. Ten trzeci doprowadza nadmiar paliwa z powrotem. A jeśli chodzi o szczegóły (co do którego króćca) to musiałbym widzieć ten gaźnik, na pompie być może jest strzałka wskazująca kierunek przepływu od zbiornika do gaźnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
perimam
PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 9:15 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 360
Skąd: Poznań Ostrzeżenia: /3
Pojazd: same fiaty

Zbiornik paliwa jest fiatowski i w fabrycznym miejscu jednak nie zauwazylem powrotu do zbiornika.
Gazik:

Tam nie ma problemu "od gory" bedzie wejscie a od dolu powrot. Nie mam pojecia gdzie podlaczyc powrot i co to jest za "wichajster" w kolku.

Nie dochodza do niego zadne przewody elektryczne a dochodzi do niego przewod ze zbiornika i ma dwa wolne krocce z czego jeden jest jakby tulejka z gwintem wewnetrznym.
A tak wyglada zamontowany:

I co z tym zrobic??? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 3 z 3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Mikrus

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl