Autor Wiadomość
<  Silnik junaka
Pietrusek
PostWysłany: Pon Lip 17, 2006 11:28 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 65
Skąd: Łowicz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: JunakM10 WfmM06 Shl M06T WskM06Kos WskM21W2 Komar232 Komar2351 Komar2361 Komar2330 ŻakMr2 2xSimsonSr1 Simsonsr2e SimsonSr4 WskGnom SyrenaR20 MzEs250

Mam kilka pytań dotyczących silnika junaka niedawno kupiłem sobie taki motor.Ściągnołem głowice aby sprawdzić jej stan przed odpaleniem i tak pytanie pierwsze czy laski popychaczy mają różną długość czy taka samą bo u mnie jedna jest kilka mm wyższa pytane drugie po rozpięciu głowicy postanowiłem dotrzeć zawory zauważyłem że prowadnica zaworu wydechowego ma luz nie siedzi sztywno w głowicy coz nią zrobić wkleić czy dać głowice do roboty bo zawór w prowadnicy nie ma luzu no ma minimalny ledwie wyczuwalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacot
PostWysłany: Pon Lip 17, 2006 7:42 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 143
Skąd: Zakopane Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Junak M10, Mikrus MR300

Bracie, a kupiłeś ten motor z pełną świadomością w jaki obszar wkraczasz?
Wink
Laski sa jednakowe. U Ciebie ktoś skracał, bo brakło regulacji luzu z powodu zużycia gniazd. Prowadnik wylata bo pewnie żeliwny.
Tak czy siak głowica do kapitalki. I pewnie cala reszta, obym sie mylil ale to juz tak średnio stystycnie jest, że jak sie znajduje jeden taki kwiatek to przeważnie wszystko jest w podobnym stanie.
_________________
Jacot
http://www.junakriders.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pietrusek
PostWysłany: Pon Lip 17, 2006 10:51 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 65
Skąd: Łowicz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: JunakM10 WfmM06 Shl M06T WskM06Kos WskM21W2 Komar232 Komar2351 Komar2361 Komar2330 ŻakMr2 2xSimsonSr1 Simsonsr2e SimsonSr4 WskGnom SyrenaR20 MzEs250

Junaka kupiłem z pełną swiadomością tego co może mnie spodkać podczas jego użytkowania a że o tym motocyklu mażyłem od dawna wkońcu spełniłem swoje mażenie.Oto jego zdjęcia.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jacot
PostWysłany: Wto Lip 18, 2006 12:04 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 143
Skąd: Zakopane Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Junak M10, Mikrus MR300

Pietrusek napisał:
Junaka kupiłem z pełną swiadomością tego co może mnie spodkać podczas jego użytkowania a że o tym motocyklu mażyłem od dawna wkońcu spełniłem swoje mażenie.Oto jego zdjęcia.

A to mnie uspokoiłeś Smile Junak prezentuje się nieźle - jest nadzieja Smile
Tak czy owak głowica jest do roboty. Nie wiem jakie masz możliwości ale bym raczej zlecił.
Nie chcialbym uprawiac kryptoreklamy ale jedyny zaklad, o ktorym wiem, ze zrobi to tak jak trzeba bez zadnych glupich dyskusji i mitologii to Stybaniewicze w Tucholi - adres jest u mnie na stronie w warsztatowych.
_________________
Jacot
http://www.junakriders.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GaCek
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 12:22 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 78
Skąd: Hajnówka Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: eMa,Junak,-W-F-M-

Lakier jest w oryginale czy tak mi się tylko zdaje??
_________________
Junak, emka -W-F-M-ka czyli ..... kupa złomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mietek
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 1:26 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 2
Skąd: Oława Ostrzeżenia: 0/3

witam witam mam małe pytanie co do prądnicy ??słyszałem o przewijaniu pradnicy na 12w zdaje to egzamin ??prosze o odpowiec !!
_________________
Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pietrusek
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 2:03 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 65
Skąd: Łowicz Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: JunakM10 WfmM06 Shl M06T WskM06Kos WskM21W2 Komar232 Komar2351 Komar2361 Komar2330 ŻakMr2 2xSimsonSr1 Simsonsr2e SimsonSr4 WskGnom SyrenaR20 MzEs250

Tak jest zakład który regeneruje pradnice do Junaka przewija je tak na 6V jak i na 12V.Oto adres do tego zakładu styba@tuchola.pl,Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
GaCek
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 10:46 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 78
Skąd: Hajnówka Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: eMa,Junak,-W-F-M-

W jednym Junaku mam 12V a w drugim 6V obie przewinieta przez ten zakład i jak narazie spisuja się bez zarzutu. Jednym słowem fachowa robota.
_________________
Junak, emka -W-F-M-ka czyli ..... kupa złomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mietek
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 9:49 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 2
Skąd: Oława Ostrzeżenia: 0/3

wielkie dzięki za odpowiedzi Cool pozdrawiam
_________________
Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Junak

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl