Autor Wiadomość
<  ..kilka pytan
SDI
PostWysłany: Nie Lis 04, 2012 1:46 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 6
Skąd: TORUN Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WARSZAWA 203

....jestem tu nowy i witam Wszystkich.Mam kilka konkretnych pytań 1.gdzie mogę znależć fabryczne kolory lakieru i tapicerki Warszawy 203 z 1965r.2.VIN numer nadwozia myślałem że jest na prawym słupku koło zawiasu maski,ale chodzi mi bardziej od jakiej cyfry czy od 001,002 itd były nabijane numery nadwozia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maciekk
PostWysłany: Pon Lis 05, 2012 12:30 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 124
Skąd: Kobyłka Ostrzeżenia: 0/3

Numer nadwozia faktycznie jest na prawym słupku ale był nabijany dla potrzeb fabryki i nie jest VINEM. Numerem figurującym w dowodzie był ZWYKLE numer podwozia znajdujący się za prawym przednim kołem. Ten numer również znajdował się na tabliczce znamionowej i to jest VIN pojazdu.
Możesz mi na PW napisać jakie nasz oba te numery bo ja tez mam 203 z 65 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
SDI
PostWysłany: Pon Lis 05, 2012 2:13 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 6
Skąd: TORUN Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WARSZAWA 203

..dziekuje za odp.jak wiesz Warszaw wyprodukowano ponad 250 tys czyli kombinujac nasze powinny byc miedzy 125 a 135 tys i taki powinien byc numer.,pod warunkiem ze numeracja zaczynala sie od 001.u mnie poczatek jest 230 ale jest to numer z prawego slupka,jutro zerkne na ten drugi.czytałem równiez ze duzo Warszaw a moze kazda ma wpisany ten numer jako vin w dowodzie.A na sam koniec powiem Ci iz jestem diagnosta i jak jutro dokladnie sprawdze numer to dam znac i zastanowie sie jesli z tym blednie wpisanym numerem na poczatku rejestracji w 1965 roku byl blad czy warto to odkrecac.A procedura wyglada tak ze wzywa sie rzecoznawce on okresla ze numer vin jest i ze nie bylo ingerencji osob trzecich..okolo 150pl,nastepnie diagnosta pisze ze omylkowo wpisano numer vin i to wszystko,no bo przecierz nie ma tu miejsce zadne falszerstwo,tylko zwykly blad czlowieka i pewnie juz nie ma go wsrud nas pozdrawiam Krzysztof
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maciekk
PostWysłany: Pon Lis 05, 2012 10:35 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 124
Skąd: Kobyłka Ostrzeżenia: 0/3

jeśli chodzi o te 250tys. to numery podwozia były bite według tego od zera, u mnie jest 124 . . .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Dziwny Mag
PostWysłany: Wto Lis 06, 2012 6:39 pm  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: 0/3

Numery podwozia, te zza koła- szły od zera.
Numery nadwozia (te "ze słupka") - prawdopodobnie też szły od zera, ale dopiero od chwili, kiedy całe kompletne nadwozia były produkowane już w Polsce. Wcześniej CHYBA nr nadwozia pozotawał taki, z jakim nadwozie przyjechało w skrzyni z ZSRR. Podkreślam jednak, że to TYLKO HIPOTEZA, nie mam na razie na to żadnych formalnych potwierdzeń.
Z kolei wiadome jest, że wszystkich nadwozi wyprodukowano kilkadziesiąt tysiecy więcej, niż kompletnych aut, więc "rozjazd" w numeracji podwozia a nadwozia jest tym większy, im nowszy smaochód.

Kolejna sprawa - całe lata numer zza koła (podwozia) był wlaściwie jedynym numerem identyfikacyjnym. Z czasem, najczęsciej z powodu fizycznego "zniknięcia" tego numeru (korozja, remonty) albo nadawano autu formalnie nowy numer, albo "kombinowano" przepisując numer nadwozia (ze słupka) jao nr podwozia. Im nowsze czasy, tym częstsza praktyka - zwłaszcza w wozach po remontach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
SDI
PostWysłany: Pią Lis 09, 2012 6:38 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 6
Skąd: TORUN Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: WARSZAWA 203

dzekuje kolego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
SZISZIN
PostWysłany: Sro Lut 20, 2013 9:55 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 899
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Trochę tego złomu się nazbierało ;)

To ja się podepnę pod temat żeby nie zakładać nowego: czy można jeszcze gdzieś dostać metalowe tuleje wciskane w ucho resora Wawy? Może istnieje jakiś zamiennik? Będę wdzięczny za podpowiedź.
_________________
http://www.fotosik.pl/moje_albumy.php
Lu - blin - z fabryką FSC
Lu - blin - każdy samochód wie
Lu - blin, kochany Lublin
To najpiękniejsze z wszystkich polskich miast...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mario d
PostWysłany: Sob Mar 02, 2013 5:48 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 238
Skąd: wojkowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Warszawa 223 -Klementyna V6

jesli choszi o te zblaszane to nie juz nie do dostania.ja sam dorabialem z blachy 1mm
_________________
Warszawa 223 V6 1970r
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 16V 1997r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
YARO126p
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 12:35 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: KUTNO Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126p

Witajcie koledzy!
Ile moze byc warty silnik z pabiedy (rok 1953) w 100% sprawny z niewielkim przebiegiem?
P. S.
Jesli zadalem pytanie w zlym temacie to z gory za to przepraszam Smile
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Dziwny Mag
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 1:13 am  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: 0/3

Tyle, ile ktoś Ci zapłaci - po prostu Smile

Silnik dolnozaworowy do remontu można kupić w przedziale 150-400 zł. Remont kapitalny, w zależności od tego, jak szybko chcesz mieć zrobiony i ile płacisz za cześci to przedział mniej więcej od 2 - 2,5 tyś, po max 5-6, jak ktoś już "świruje" Wink z każdą śrubką z epoki i chce "na wczoraj".
Silnik używany z niskim przebiegiem to potencjalna mina - niestety. Zwłaszcza, jeśli długo stał.
Jeśli jest przejrzany i można go uruchomić, i sprawdizć w każydm zkaresie obrotów - jest pole do negocjowania "wysokiej" ceny. Jeśli nie ma możliwości odpalenia, to po prostu jest to używany silnik.
TERAZ ISTOTNA UWAGA - próba odpalenia silnika, który bardzo dlugo stał nie ruszany ot tak, z marszu, może go zniszczyć. Absolutne minimum to zdjęcie miski olejowej, umycie jej i zalanie calości świeżym olejem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
YARO126p
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 10:59 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: KUTNO Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FIAT 126p

Dzieki za szybka i wyczrpujaca odpowiedz! Wink
Pozdro z Kutna Cool
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Alien
PostWysłany: Nie Sie 25, 2013 12:08 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 577
Skąd: ze Śląska Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PN Caro 1.6GLE

Cześć Panowie, pozwolę się podłączyć pod inne pytanie Kolegów - czy ktoś z Was zna może wymiary bagażnika dachowego z Wawy Taxi? Drugie pytanie też tyczy się Taxi i jej bagażnika - ile poprzeczek montowanych bezpośrednio na dachu miał ten bagażnik? Będę wdzięczny za pomoc, szczególnie w liczbie poprzeczek, sam bagażnik powinno dać się zwymiarować na podstawie zdjęć z epoki, natomiast nie udało mi się znaleźć zdjęcia Taxi tak by był widoczne poprzeczki.
Z góry dzięki za pomoc.
_________________
PN Caro 1.6 GLE 92'
Toyota Corolla 1.4 VVTi 01'

#174
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziwny Mag
PostWysłany: Nie Sie 25, 2013 9:43 pm  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: 0/3

Wydaje mi się, że to po prostu "połówka" (na długość) bagażnika z kombi...
Z ciekawości - masz jakieś informacje o rzeczywistej wielkości produkcji wersji taxi? Bo osobiście na razie byłbym skłonny twierdzić, że zbudowano tylko prototyp, może kilka prototypów... W każdym bądź razie wszelkie foldery i zdjęcia prospektowe Taxi to zdjęcia auta w ogóle prototypowego - z czarnymi ramkami wskaźników, kratką; inna niż weszła do produkcji nakładka deski rozdzielczej...

Listew przykręcanych bezpośrednio do dachu było 5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Alien
PostWysłany: Pon Sie 26, 2013 7:40 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 577
Skąd: ze Śląska Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: PN Caro 1.6GLE

5. - dzięki za info.
Co do produkcji - przeglądając dostępne źródła można wyczytać że była produkowana seryjnie przez krótki czas, nie jestem znawcą Wawy więc wolę się nie wypowiadać w tematach, na których się nie znam Wink
_________________
PN Caro 1.6 GLE 92'
Toyota Corolla 1.4 VVTi 01'

#174
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziwny Mag
PostWysłany: Pon Sie 26, 2013 11:11 pm  Odpowiedz z cytatem
Moderator


Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 1737
Skąd: Ostrów Wlkp Ostrzeżenia: 0/3

Zauważ, że wszystkie te "źródła" powielają same siebie, bez żadnego odniesienia, a z kolei źródła z epoki mówią, że taka wersja ma wejść do produkcji (jakaś data w przyszłości). I jak na razie nie "wypłynęło" żadne zdjęcie Taxi na bazie nie-prototypu...
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Warszawa

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl