Autor Wiadomość
<  Sam.dostawczy LUBLIN I, II, 3 GALERIA (oferowany od 1997r)
Kaczor
PostWysłany: Sob Kwi 14, 2007 1:34 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 125
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: FSO Polonez 1.6SLE MR88, Daewoo - FSO Leganza 2.0CDX MR98

FS Lublin i ZSD Nysa w polowie lat zaczeły wspolnie opracowywać nową game pojazdow dostawczych 25 (2,5t) 35 (3,5t) 45 (4,5t). ZSD Nysa miała produkować wersje osobowe i furgony, a FS Lublin miał robić dostawcze. Prototypy byly już gotowe pod koniec lat 80 i był to wtedy jeden z pierwszych pojazdów dostawczych z trzema miejscami z przodu. (Mój tata pracował w latach 80-tych w Budostalu 8 i często jeździł po części do ZSD i FSL. Oczywiście jazda po części pozwalała mu wchodzić na zakład i ogl ądał sobie produkcje itd. I tam też widział stojące nowe Lubliny. I zapytał się kiedy wprowadzą te samochody bo pod koniec lat 70 była to naprawde bardzo nowoczesna linia (zresztą nawet teraz po drobnych modernizacjach pieknie sie prezentuje) i powiedzieli mu że jak Ruscy pozwolą. To tyle z opowieści) Pierwsze FSL Lubliny 1 opuściły bramy w 93r, a ich pierwsza modernizacja chyba już w 94lub95r polegała na zmianie kierunkowskazów dolnych na te z postojówkami. Potem zakłady przejeło Daewo utwarzając spółke Daewoo Motors Polska (DMP). I w 97r wprowadziła DMP Lublin II drugą już poważną modernizacje była to zmiana atrapy przedniej i znaczka oraz całkowicie nowa deska rozdzielcza (i ona zresztą przetrwała do dziś) chyba też wprowadziła odmiane 3,5t bo FSL niezdążyło. Potem w 98r zakończono produkcję DMP Żuk. W 99r wprowadzono DMP Lublin 3 kolejną modernizacje polegała na zaokrągleniu nadwozia i wprowadzeniu nowych bocznych kierunków zintegrowanych zpostojówkami zamiast tych nad zderzakiem (niewiem kto to projektował bo przez to linia pojazdu wydaje się węższa bo niewspółgrają z ciemną atrapą moły by mieć chociaż przyciemniane obwódki. Potem nastała era Andoria Mot Lublin 3. Modernizacja przez Andorie Mot polegała na zmianie znaczków. 4 już marką naszego sztandarowego produktu stał się IntrallPolska który to najpierw wprowadził swoją modernizacje polegającą na zmianie znaczków. Potem już 4 poważną modernizacje polegającą na zmianie nazwy na Intrall Lublin 3Mi, zmianie atrapy przedniej, i obudów halogenów poprzez nowe lampy z tyłu (wersje blaszane), ABS w standardzie, czujnik cofania, el. szyby, klimatyzacje, i wiele innych. Oczywiście nieobeszło się bez przejściówek posiadających nowe atrapy a stare lampy z tyłu. Intral też stosuje blache obustronnie cynkowaną. Od 2007r silniki 2,6Andoria 116KM i 2,8Iveco 116KM. Intrall wprowadził tez nową wersje Intrall Lublin 3MI 4,6t niesty nie na polskim podwoziu tylko jest to cały zespoł Iveco z nałożona kabiną i powiększoną atrapą z przodu.
_________________
Piotrek-Kaczor

FSO Polonez 1.6SLE MR 88
FSO Polonez Caro 1.4 16V MR 95
Daewoo - FSO Leganza 2.0CDX MR 98
www.fso-sa.com.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Parzus
PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 1:46 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 1365
Skąd: Bytom Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: ŻUK A-07-H 96',Polonez Truck 99',Romet Ogar 200 85'




_________________
DLA SAMOCHODÓW ŻUK - NIE MA ZŁYCH DRÓG!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Junaczek
PostWysłany: Pią Maj 04, 2007 9:02 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 1
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Junak Ogar 200 Nysa

Mój dziadek miał lublina 2 i przerobił na 3
_________________
Junak rządzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Parzus
PostWysłany: Nie Maj 06, 2007 4:56 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 1365
Skąd: Bytom Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: ŻUK A-07-H 96',Polonez Truck 99',Romet Ogar 200 85'

Służba więzienna


_________________
DLA SAMOCHODÓW ŻUK - NIE MA ZŁYCH DRÓG!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Julo
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 10:51 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 652
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: powypadkowy



mysle, ze Nysomaniakom wystarczy tyle.
_________________
Piaskowanie samochodów zabytkowych
www.fb.com/ecoblasting

Poszukuję materiałów dot. Nysy 325 i PW-2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Parzus
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 10:56 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 1365
Skąd: Bytom Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: ŻUK A-07-H 96',Polonez Truck 99',Romet Ogar 200 85'

wow Shocked to ci dopiero skarb , myslałem że juz ich nigdzie nie ma, a tu prosze uchował sie jeden Smile jeżeli to możliwe prosze o więcej fotek np. wewnątrz Wink
_________________
DLA SAMOCHODÓW ŻUK - NIE MA ZŁYCH DRÓG!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Julo
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:04 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 652
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: powypadkowy








i prosze nie robic podchodów co gdzie i jak, Nyska jest nieformalnie moja Smile
_________________
Piaskowanie samochodów zabytkowych
www.fb.com/ecoblasting

Poszukuję materiałów dot. Nysy 325 i PW-2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Parzus
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:06 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 1365
Skąd: Bytom Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: ŻUK A-07-H 96',Polonez Truck 99',Romet Ogar 200 85'

Nysa 325 to dopiero rarytasik Wink gratulacje odkrycia
_________________
DLA SAMOCHODÓW ŻUK - NIE MA ZŁYCH DRÓG!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Julo
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:08 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 652
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: powypadkowy

zeby nie bylo, to przedni most oczywiscie tez jest
_________________
Piaskowanie samochodów zabytkowych
www.fb.com/ecoblasting

Poszukuję materiałów dot. Nysy 325 i PW-2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
4971
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:32 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1761
Skąd: Wodzisław Śląski Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Fiat 126 Happy End 0482

Parzus napisał:
Nysa 325 to dopiero rarytasik Wink gratulacje odkrycia

Jeszcze do niedawna była taka (tylko niebieska - furgon) w Kietrzu.....
Teraz własciciel ma nowe auto.....
_________________
- Fiat 126 elx Maluch Happy End 0482
- FSO 125p 1,5L - Rok 1985
- Peugeot 3008
- Peugeot Berlingo 1,6 HDI

www.starorzeka.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
paulus
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:55 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 44
Skąd: Sosnowiec Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: seicento trofeo

[img]

Ramzes[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:55 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7608
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

No to Julo Pojechałeś po całości. Wywal te wszystkie swoje Fiaty i Zabieraj się za tego prototypa. Dobry złomowóz z niego będzie Wink
_________________
Jestem koneserem, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paulus
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:56 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 44
Skąd: Sosnowiec Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: seicento trofeo

[img] [/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paulus
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:58 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 44
Skąd: Sosnowiec Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: seicento trofeo

[img]
ramzes deska[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paulus
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 11:59 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 44
Skąd: Sosnowiec Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: seicento trofeo

[img]
Ramzes wnetrze[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 18
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Lublin, Tarpan, Nysa, Żuk i inne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl