Autor |
Wiadomość |
< LICZENIE MIKRUSÓW |
|
Wysłany:
Wto Gru 13, 2005 2:05 pm
|
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 460
Skąd: warszawa Ostrzeżenia: 0/3
|
|
juz kilka razy spotykam sie z szacunkowym liczeniem mikrusow ktore sie zostaly i sa na chodzie. tym razem zainspirowal mnie kolega mikry, ktory podal ze ta ilosc wynosi 10-15. jako ze osmielilbym sie nie zgodzic, bo sam znam wiecej ich sztuk, takze proponuje ichze policzenie.
zasady proste, wklejamy mikrusy, ktore sa na chodzie, albo w niedlugim czasie na chodzie maja prawo byc, i proponowal bym zrobic opis wklejanego pojazdu, w ten sposob powstanie jakas swoista dokumentacja.
to ja zaczne:
1
Pierwszy mikrus
mikrusik znany pewnie szerokiemu gronu fanow zabytkowej motoryzacji, aczkoolwiek najlepiej znaja go ludzie zwiazani z FSO:) chociaz nie ma prawa do poruszania sie po polskich drogach, bezwzglednie lyka kolejne kilometry waskich "szos" Norblina. odpalany z kabla, z niesamowicie upierdliwym silnikiem. i jak kazdy mikrus, z 3 pasazerem ciezko jezdzi. jak chcecie sie dowiedziec jak jezdzi z jednym, zapraszam do norblina:)
2
drugi mikrus
3
trzeci mikrus
numery 1 i 2 naleza do pana grzegorza jedraszczaka, zdiec nie wklejam tylko linki bo prawem chronione;) a wiecej o mikrusach napisane TU
4
ten egzemplarz jak i pewnie wiele wiecej ktore tu sie beda pojawialy przywedrowal z allegro. sympatyczny, aczkolwiek z sercem, ktore pochodzi z o wiele mlodszego pojazdu, mianowicie fiata 126p.
5
wszyscy wiedza ze to nie jest fotomontaz, tylko jest to chicago, a to na pierwszym planie to mikrus, ktoremu pozwolilem nadac liczbe 5. wg automobilisty, (niepamietam nr) posiada go zakrecony wlasciciel, jak i dodatkowe 2 silniki tez mikrusowe.
pierwsze zdiecie, ze zlotu posiadaczy mikrosamochodow w usa.
6
7
kolejne dwa mikrusy, z kolejnej kolekcji znalezionej w sieci: http://kornac.w.interia.pl/Mikrus/nasze.htm
nie skracalem linka, bo tak jak cala strona niech zostanie tak jak jest. o mikrusach niewiele, ale warto zapoznac sie ze strona.
jak na razie tyle.
zapodam na koniec jeszcze czyms takim:
MIKRUSOWE FORUM
a na koniec poprosil bym modow o stworzenie oddzialu mikrusopwego, chociazby po to zeby umiescic tam to liczenie, pogadac tam o mikrusach, i tez dlatego ze mikrus polskim autem byl.
no to liczmy dalej:) |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto Gru 13, 2005 5:54 pm
|
|
|
Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7601
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół
|
|
Jak do tej pory miałem okazję sfotografować 50 sztuk, podając liczbę 15 sztuk miałem na myśli wyłącznie te na chodzie, a nie wszystkie, o których wspomniał Pawełek są na chodzie - choćby żółty Mikrus p. Jędraszczaka. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto Gru 13, 2005 10:10 pm
|
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 460
Skąd: warszawa Ostrzeżenia: 0/3
|
|
mikry wszystko jasne, z tego co slyszalem to mikrus pana jedraszczaka, zarowno jeden jak i drugi jest na chodzie. moze kiedys tu wpadnie to sie wypowie:) w kazdym razie nawet jak nie jest to jest w dobrych rekach i nie pojdzie na czesci, badz do szarpanki.
ale twoja wypowiedz poprostu sklonila mnie do popelnienia tego postu jakim jest to liczenie, dzieki temu moze to cos da i w przyszlosci bedzie mozna sie na to powolac!
nie deliberujmy wiec teraz ile ich jest tylko poprostu to sprawdzmy. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 7:02 am
|
|
|
Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7601
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół
|
|
pawelek napisał: |
(...) zapodam na koniec jeszcze czyms takim:
MIKRUSOWE FORUM
... |
O kurde! Skądś Ty to wynalazł
To nasze (czyt. mikrusiarzy) stare forum dyskusyjne, które wzięło się od niegdysiejszej strony kolegi Krystiana  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 11:43 am
|
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2005
Posty: 1426
Skąd: o Nowej to Hucie piosenka... Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Rzóg,sareny, wułezka i inne parchate.
|
|
no nareszcie. jak chcecie moge powołać dział mikrusa na wwww.mkmo.xx.pl _________________ Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi! |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 2:52 pm
|
|
|
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 1381
Skąd: Częstochowa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Dwusuwowy
|
|
To liczymy dalej:
nr:8- był kiedyś na allegro
nr9- był kiedyś na weteranie szos.
syreniarz1992 napisał: |
no nareszcie. jak chcecie moge powołać dział mikrusa na wwww.mkmo.xx.pl |
Weź się schowaj z tym swoim forum bo jest beznadziejne  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 2:59 pm
|
|
|
Site Admin

Dołączył: 24 Kwi 2005
Posty: 267
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: brak ;)
|
|
To mi sie zaczyna podobac ;] Jeśli jest zainteresowanie tematem, to nie ma problemu aby Forum Mikrusa znalazło się na FPM :] od razu dodałem do tego tematu ankietę, każdy zainteresowany Mikrusami napewno tu wpadnie i odda swój głos, ja już zagłosowałem, a Ty..? :)
No tylko żeby Mikry chciał się zająć tym Forum :) |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 4:43 pm
|
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 460
Skąd: warszawa Ostrzeżenia: 0/3
|
|
otoz to, i juz mamy nawet moderatora do forum wiec gdzie forum:)
a kumpelek opisuj zdiecia, bo ja naznajdowywalem od groma zdiec mikrusow w sieci, te dwa ktore wkleiles tez, tylko nech to nie bedzie liczenie tak jak np. warszaw bo tam sie duzo dubluje, jezeli juz cos wklejamy to wiedzmy ze:
ten egzemplarz napewno nie poszedl na czesci,
jest w dobrych rekach i
jezeli nie jezdzi to jezdzic bedzie!
w ten sposob powstanie rzetelna lista! nie chodzi o to zeby na rympal wklejac. to gwoli scislosci.
teraz ja sie nie odzywam i oddaje paleczke mikremu:)
a forum jakos tak mi wypadlo, ziezkawo sie je czyta ale fajnie ze bylo:)
aha i jak amigas znowu zagosci tu to tez go mozna rekomendowac na moda bo sie chlopak na temacie zna, ale go nie ma wiec lipa...
liczmy, liczmy dalej! |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 8:44 pm
|
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 357
Skąd: 3ciTy Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 125p 1968 i 1973; Opel Olympia-Rekord B 1966; Cadillac series62 1954
|
|
Wiec jako ze znam, widzialem i bylem wozony - Niebowy Mikrus kolegi Krystiana, ktory byl nawet za wschodnimi granicami naszej RP.
Fotki TU
stronka i fotki prawem strzezone!
p.s. jesli ktos ma kontakt z Krystianem, niech mu podpowie, ze moj Fiat po spotkaniu z jego MB wciaz czeka na jakies rozwiazanie... _________________
Polski Fiat 125p 1968
Polski Fiat 125p 1973 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 10:22 pm
|
|
|
Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7601
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół
|
|
Kumpelek napisał: |
To liczymy dalej:
nr:8- był kiedyś na allegro
nr9- był kiedyś na weteranie szos.
|
Numer 8 był do kupienia w Busku - Zdroju chyba u handlarza starymi samochodami, za którym wybitnie nie przepadam, facet miał kiedyś jeszcze jednego Mikrusa, podobno z numerem fabrycznym "3"! - jego zdjęcie z ogłoszenia wkleję później.
Numer 9 należał do mojego znajomego z Piaseczna (i to on go sprzedawał), człowiek ten ma jeszcze jednego, odrestaurowanego już - czerwonego (również wkleję go później).
W ogóle to później powklejam wiele fotek z opisami - wczorajszą nockę zarwałem na skanowanie, dzisiejszą więc zarwę na opisywanie.
PS. Przeliczyłem w miarę aktualne dane i wychodzi, że Mikrusów na chodzie jest około 20-tu.
Zapraszam jutro rano - powinno pojawić się tu ponad 50 zdjęć Mikrusów z opisami. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro Gru 14, 2005 11:12 pm
|
|
|
Site Admin

Dołączył: 24 Kwi 2005
Posty: 267
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: brak ;)
|
|
już nie mogę się doczekać Mikry :)
A relacja już na nowym forum :) |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw Gru 15, 2005 5:38 am
|
|
|
Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7601
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół
|
|
No to do dzieła. Zacznę tylko od wyjaśnienia, że egzemplarz 4 pochodzi z Łomży.
Pozwolę sobie przedstawić napotkane przeze mnie Mikrusy w takiej kolejności, w jakiej archiwizuję zdjęcia z nimi czyli od północy Polski w kierunku południa:
Nr 10
To wspomniany przez KajTan'a samochód kolegi Krystiana z Gdańska a ostatnio chyba z Poznania, autora niegdysiejszej strony "www.mikrusmr-300.republika.pl". Egzemplarz stworzony z dwóch, w niektórych detalach nieoryginalny (wybacz Krystian jeśli to czytasz ale rozmawialiśmy już kiedyś na ten temat ) ale w pełni sprawny, żwawo śmigający po drogach polskich i zagranicznych (np. udział w konkursie elegancji w Szwecji - Automobilista nr 43). Przeczytać też o nim można w "Auto Tunig Świat" z lipca 2002.
Nr 11
Bydgoszcz - mocno poprzerabiany i w kiepskim stanie, bywał w ogłoszeniach w Automobiliście, nie wiem co się z nim aktualnie dzieje (mam jednak namiar do znajomego, który go sprzedawał)
Nr 12
Drugi z Bydgoszczy u tego samego człowieka, pojawia się czasem w ogłoszeniach. Przez jakiś czas należał do mnie, kupiłem go na początku 2000 roku (z ogłoszenia z 5-go numeru Automobilisty) w Łodzi a pod koniec roku sprzedałem do Bydgoszczy.
Nr 13
Kabriolet z Poznania, aktualnie remontowany, własność członka Automobilklubu Wielkopolskiego. Nadwozie pochodzi z "obciętego" sedana ale podobno jest to oryginalny kabriolet (jeden z dwóch wyprodukowanych) ale oryginalne nadwozie kabrio nie nadawało się do renowacji, faktem jest patrząc po detalach, że jest to egzemplarz na pewno z pierwszej 100-ki powstałych więc teoria może być prawdziwa.
Nr 14
Egzemplarz z pierwszej setki (np. trochę bardziej kanciaste zderzaki) odrestaurowany w Świdnicy a sprzedany ostatnio do Poznania. Obecnym właścicielem jest znany podpoznański kolekcjoner polskich motocykli. Ten egzemplarz (pojawiał się na Allegro, w Automobiliście i na Weteranszos) jest na chodzie - bez problemu przejechał ze Świdnicy do Łodzi na Moto Weteran Bazar. Myślę jednak, że remont można było zrobić ciut lepiej i obecny właściciel się do tego przymierza.
Nr 15
Oglądałem to w 2000 roku w Koninie, Mikrus z około 1960 roku, w kiepskim stanie.
Nr 16
Drugi z Konina, w zasadzie samo nadwozie z ciekawie przerobionymi drzwiami - otwieranymi jak w Syrenie 105. Widać, że ktoś remontował i nie dokończył, potem trafiło to na złom, później ze złomu odkupił człowiek, u którego robiłem te zdjęcia, nie wiem co się z nimi dzieje aktualnie.
Nr 17
Mikrus z okolic Warszawy, kupiony w Łodzi na Moto Weteran Bazarze a przywieziony nań z Gliwic, dość wczesny rocznik ale skundlony.
Były już - wymienione przez Pawełka nr 2 i 3
Egzemplarze znanego warszawskiego kolekcjonera Syren. Niebieski jest dość wczesny - z 1958 roku.
To wymieniony przez pawełka nr 1
Egzemplarz w bardzo oryginalnym stanie, niestety zdjęcie jest mocno archiwalne (1998 rok) bo Mikrus był mniej porozkradany - miał na przykład wycieraczkę przedniej szyby a teraz to już za cholerę nie dowiem się jak powinna wyglądać oryginalna. Wnętrze (wystrój deski) też jest obecnie rozszabrowane. Pojawia się w wielu publikacjach.
Obok stoi MEDUZA, którą ja osobiście również liczę jako Mikrusa ale myślę, że "pod publikę" powinien być na nią osobny wątek.
Nr 18
Mikrus kolegi Krzysztofa - warszawskiego kolekcjonera polskiej motoryzacji i wszystkiego co znią związane. To zdjęcie zrobiłem w 1999 roku w Kielcach, później autko trafiło do Starachowic, a następnie kupił je obecny właściciel. Samochód bez problemów pokonał trasę z Warszawy do Łodzi na spotkanie Mikrusiarzy z okazji 45-lecia prezentacji Mikrusa (Automobilista nr 34). Obecnie ów Mikrus został odświerzony na wysoki połysk i cieszy oczy na rajdach zabytków.
Nr 19
MR-300 kolegi Tomka z Warszawy, w trakcie remontu. Auto jest nie całkiem oryginalne ale takie pozostanie bo dawny właściciel w latach 60/70-tych otrzymał wyróżnienie na którymś zlocie Mikrusów za zmiany w stylizacji, wyglądało to tak:
Nr 20
Mikrus znanego Jacka Rawskiego z Warszawy, egzemplach biorący często udział w zagranicznych wyprawach polskich kolekcjonerów (Rajdy Szampańskie, Troyes, Miluza itp.), trochę niedopracowany (przedni "samolot" do góry nogami, nieoryginalne znaczki, skrócone drzwi z widocznymi progami), przeczytać o nim można między innymi na: http://skrzelinski.com
Nr 21
Ten Mikrus należy do kolegi Włodka z Warszawy, samochód powoli acz skutecznie przechodzi profesjonalny remont i powraca do stanu oryginalnego (trochę mi nie pasuje tylko ten metaliczny lakier ale to auto mojego kolegi, więc mu nie powiem o zastrzeżeniach ).
Nr 21
Drugi z Mikrusów kolegi - czeka na zakończenie remontu pierwszego. Ten ma (z ciekawostek) wyciętą z przodu klapę.
ten już nie istnieje więc go nie liczymy ale na szczęście jego części uratują przynajmniej dwa inne egzemplarze (na samym końcu wkleję fotkę jak wyglądał w całości)
Nr 22
Ten stoi w Józefowie pod Warszawą. Od bardzo już wielu lat ma być remontowany.
Nr 23
Egzemplarz bardzo znanego kolekcjonera i działacza z Warszawy i Piaseczna - pana Tomasza Skrzelińskiego. Samochód na chodzie, niedawno odmalowany i odświerzony (ma przez to tapicerkę o zbyt nowoczenych wzorach i moim zdaniem lepiej było zostawić trochę podniszczoną ale oryginalną), fantastyczny egzemplarz, który został odnaleziony w garażu nie otwieranym od 28 lat:
zdjęcie pochodzi ze strony http://skrzelinski.com i tam też można o nim przeczytać - między innymi o odnalezionym fabrycznie nowym silniku i założonym po remoncie samochodu.
Nr 24
i 25
Kolejne dwa egzemplarze w Piasecznie u pana Tomasza, z tego co wiem będą przewidziane na sprzedaż (te dwa zdjęcia robiłem w całkowitej ciemności i nawet chyba nieźle udało mi się je skadrować ).
Nr 26
To auto z Leżajska (miało wtedy wszystkie chromy pomalowane na czerwono) trafiło do Warszawy a następnie do Piaseczna, do pana Romana, który posiadał również wymienionego przez Kumpelka Mikrusa o numerze 9. Ten czerwony obecnie przeszedł remont - oświetlenie powróciło do oryginału a samochód ma teraz czarny dach i pojawia się na różnych imprezach weterańskich. Zdjęcie pochodzi z "warszawskiego" okresu w historii tego egzemplarza i zrobione było podczas spotkania Mikrusiarzy z okazji 45-lecia prezentacji Mikrusa (ten niesamowity bagażnik dachowy podziwiać można obecnie na egzemplarzu nr 18).
Nr 27
Otrębusy. Zdjęcie zrobione podczas Wystawy Samochodów Polskich w 2001 roku, wtedy jeszcze nie jeździł. Obecnie jak najbardziej na chodzie - wystąpił w "Legandach PRL" (TVN Turbo), filmie "Mój Nikifor" oraz ostatnio w telewizyjnej reklamie portalu Allegro.
Nr 28
Drugi z MR-300 "cykniętych" w Otrębusach - to zdjęcie pochodzi z 1998 roku i nie wiem czy ów Mikrus nadal istnieje.
Nr 29
Możliwe, że już nie istnieje ale wolę go policzyć - ponoć stał tak jak na zdjęciu dość długo ale ponieważ zrobił się wokół niego szum (oglądał go kolega, później ja) więc właściciele postanowili go przestawić chyba w widoczniejsze miejsce, podczepili więc do ciągnika i przesunęli go o parę metrów ale... podłoga została tam gdzie wcześniej , w każdym razie możliwe, że w kawałkach jeszcze stoi we wsi pomiędzy Kołem a Uniejowem.
Nr 30
32-gi egzemplarz z taśmy Mocno pokundlony ale zachował wiele elementów charakterystycznych dla najwcześniejszej serii. Do Łodzi - do kolegi Seweryna trafił z Opoczna a wylądował obecnie w okolicach Płocka, przeszedł remont blacharski z wykorzystaniem części z dwóch innych egzemplarzy, których nie policzymy bo już nie istnieją:
i
Na szczęście całość dała dosyć dobry efekt (może z tyłu nie udało się idealnie wyprofilować blach - powinny być bardziej wyoblone) i w dodatku samochód udało się uruchomić:
Nr 31
Samochód, który od 1963 roku pozostawał w rękach jednego właściciela we Wrocławiu (prawdziwego miłośnika Mikrusów), w roku 2000 trafił do Łodzi. Obecnie troszkę zaniedbany ale po przeglądzie i konserwacji oraz po założeniu nowego akumulatora powinien znów bez problemów wrócić do pełnej sprawności. Bardzo dobrze zachowany egzemplarz w stanie oryginalnym, niestety coraz bardziej domaga się gruntownego remontu. Poprzedni właściciel przejechał nim pół Europy (wyprawy na Bałkany, na spotkania Goggomobili do Niemiec itp.).
Nr 32
Drugi z egzemplarzy kupionych od miłośnika z Wrocławia do Łodzi. Wyjątkowy egzemplarz, który od nowości sporadycznie eksploatowany był w Warszawie, w 1968 roku trafił do Wrocławia i od tego czasu nie jeździł , służył wyłącznie jako magazyn części (unikając usprawnień i patentów w późniejszych latach) więc uchował się w stanie niemal 100% oryginalnym z zachowanymi na przykład sprawnymi żarówkami z lat 60-tych, o lakierze nie wspominając. Obecnie jest już niemal skompletowany i powoli szykowany do remontu.
Nr 33
Mikrus kolegów Jacka i Maćka, miłośników Syren. Auto kupione w Zduńskiej Woli, bywało czasami na Allegro. Zachowało się sporo oryginalnych detali, zdjętych na czas parkowania pod plandeką. Obecnie auto jest kompletowane i przygotowywane do generalnego remontu.
Nr 34
Równo setny egzemplarz z taśmy , z zachowanymi wieloma elementami z tamtego okresu. Trochę jednak też poprzerabiany. Mimo, że auto jest z Łodzi (trafiło tu z Siedlec) - nie mam kontaktu z właścicielem.
Nr 35
Ten Mikrus to prawdziwa rzeźba - posiada silnik od Fiata 500 Topolino z chłodnicą z tyłu, zbiornik paliwa zaś umieszczono w najbezpieczniejszym możliwym miejscu - na samym przodzie samochodu z wlewem w znaczku Zdjęcie zrobiłem w Ksawerowie (pod Łodzią), samochód pojawiał się wielokrotnie w lokalnej gazecie motoryzacyjnej, nie wiem czy się sprzedał.
Nr 36
To zdjęcie przedstawia podwórko łódzkiego kolekcjonera. Mikrus ten jednak podobno trafił, wraz z dwoma innymi do podłódzkiego Ksawerowa. Nie mam o nich żadnych aktualnych danych.
Nr 37
Tak skorodowanego Mikrusa nigdy nie widziałem, resztki podłogi były w strzępach. Był do kupienia za 200zł we wsi Rękoraj pod Piotrkowem Trybunalskim. Myślę jednak, że warto byłoby nawet postawić takie nadwozie na płycie podłogowej 126p - żeby dalej jeździł i cieszył oczy zamiast całkiem zmarnieć.
Nr 38
Mikrus, który z Wrocławia trafił (za pośrednictwem Allegro) do Częstochowy, do człowieka, który ma jeszcze dwa lub trzy inne MR-300 (z których jeden się intensywnie remontuje) i zamierza założyć klub zrzeszający użytkowników i miłośników Mikrusów.
Nr 39
Jeszcze raz Częstochowa - tym razem znany kolekcjoner głównie przedwojennych zabytków. Samochód jest raczej w przyzwoitym stanie ale po prostu zapomniany i przez to zaniedbany.
Nr 40
Bardzo spodobała mi się idea przechowywania Mikrusa na szafie w zakładzie blacharskim w Twardogórze. Ten MR-300 w trakcie remontu jest w miarę skomplatowany ale właściciel będzie go sprzedawał bo ma już lepiej wyszykowaną drugą sztukę:
Nr 41
Drugi egzemplarz blacharza z Twardogóry - przygotowany już do lakieru.
Nr 42
i 43
Są to dwa Mikrusy równolegle restaurowane przez wrocławskiego kolekcjonera, pod względem blacharsko-lakierniczym jest to dzieło wspomnianego przed chwilą blacharza z Twardogóry. Auta są przygotowywane z największym pietyzmem, po złożeniu będą chyba najlepszymi egzemplarzami Mikrusów. Jednak przez dokładność ich remont trwa już 5 lat. Zielony (na skanie wpada trochę w niebieski) jest jednym z ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy - numer około 1700.
Nr 44
Ten egzemplarz z Gliwic można było kupić na jednym z Moto Weteran Bazarów w Łodzi, nie wiem dokąd w końcu trafił, nadwozie było trochę przerobione na dole ale generalnie karoseria w dobrym stanie.
Nr 45
Na Moto Weteran Bazar w maju 2000 roku przyjechał między innymi właściciel znanego niektórym komisu ze starymi samochodami w Gliwicach, przywiózł wtedy właśnie tego Mikrusa z 1958 roku. Nie znam dalszych losów tego samochodu.
Nr 46
Ten MR-300 wraz z dwoma kolejnymi trafił z Bobrowic koło Krosna do Kietrza. Obecny właściciel nie wiem dlaczego pozbywa się skupowanych jeszcze nie tak dawno Mikrusów. Obawiam się, że ten konkretny egzemplarz może już nie istnieć ale nie mam pewności dlatego trzeba go policzyć a jest na tyle wyjątkowy, że wygrał (w czasie swojego pobytu w Bobrowicach) konkurs w Spływie na Byle Czym:
Zdjęcie pochodzi z archiwum pana Wojciecha Orzechowskiego.
Nr 47
i 48
Oto drugi i trzeci Mikrus kolegi Grzegorza z Kietrza (oba również kupione w Bobrowicach), który właśnie próbuje się ich pozbyć przez Allegro.
Nr 49
Kolejny egzemplarz Grzegorza z Kietrza - dość ordynarnie obcięty na kabriolet. Zdjęcie zrobiłem gdy samochód stał w komisie w Gliwicach.
Nr 50
Kraków - Muzeum Inżynierii Miejskiej. Całkiem ładny Mikrus w przyzwoitym stanie ale nieco nieoryginalny. Jednak ludzie z muzeum starają się zdobyć oryginalne części. Samochód miał okazję wystąpić w programie "Ananasy z mojej klasy" (TVN).
To na razie tyle, muszę zeskanować jeszcze zdjęcia kilku innych egzemplarzy ale na razie idę spać, przepraszam za drobne błędy i literówki ale właśnie kończy się noc a ja ciągle siedzę przed komputerem.
Dobranoc. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw Gru 15, 2005 2:07 pm
|
|
|
Site Admin

Dołączył: 24 Kwi 2005
Posty: 267
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: brak ;)
|
|
No prosze chyba najlepszy post jaki czytałem na tym Forum. Mikry wielkie wielkie dzieki za ten kawal dobrej roboty i za to ze chciałeś się podzielić swoimi materiałami zbieranymi przez wiele lat z użytkownikami FPM.
Jeśli chodzi o mnie, to muszę powiedzieć, że bardzo zainteresowałeś mnie tym małym autkiem, które do tej pory traktowałem powiedzmy marginalnie.. teraz natomiast widze jak są one ciekawe i różnorodne ;]
Mam nadzieję, że inni też docenią to autko i może nawet uratują jakiegoś Mikrusa.
Serdecznie pozdrawiam :) |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw Gru 15, 2005 5:17 pm
|
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 460
Skąd: warszawa Ostrzeżenia: 0/3
|
|
moje 12 groszy:
z tego co wiem ten egzemplarz z jozefowa nr 22 jest na swietnej drodze zeby polaczyc sie z matka ziemia, systematycznie niszczony i rozkradany.
dla meduzy jest miejsce w autach prototypowych, a norblinowski mikrus to oddzielna historia, na moich oczach chlopak odrywal znaczek z boku, wylecial z muzeum bardszo szybciutko. a brakow mozna by z niego wiele wymieniac. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw Gru 15, 2005 6:03 pm
|
|
|
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 1381
Skąd: Częstochowa Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Dwusuwowy
|
|
To ja nie zamieszczam mikrusów bo nie znam sie na nich
Mikry, czy może ten jeden z mikrusów co mówisz ze jego własciciel ma jeszcze dwa w sumie 3 to nazywa się Łukasz Meltz czy jakoś tak, bo własnie on mi pisał ze ma pare Mikrusów, Nyse n-59 itd.
Jak byś chciał to daj mi jakieś namiary i zrobie Ci aktualne fotki tych Mikrusików - przy okazji zobaczyłbym sobie na żywo mikrusa w normalnych czyt. nie muzealnych warunkach  |
|
|
|
 |
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów. Powered by phpBB
, NoseBleed v1.05 and gylu
|