Autor Wiadomość
<  "Zmiany w PF 126p" z literatury
Moch
PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 12:11 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 519
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 126p;w124;Derby;Borek

Powlutku szykuję coś na stronkę internetową. Poratujcie. Jakie wersje maluszka prdukowane były w jakich latach? Pomożecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
SZISZIN
PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 3:01 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 894
Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Trochę tego złomu się nazbierało ;)

Zaczynasz jak ojciec chrzestny 126-tki z literką p, czyli Edward Gierek, który zwykł wołać: "Pomożecie!-na co aktyw robotniczy odpowiadał - pomożemy! Laughing
Napisz tylko jakie materiały ci są potrzebne a POMOŻEMY!
_________________
http://www.fotosik.pl/moje_albumy.php
Lu - blin - z fabryką FSC
Lu - blin - każdy samochód wie
Lu - blin, kochany Lublin
To najpiękniejsze z wszystkich polskich miast...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Cytryn_126
PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 6:16 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Wielu śmiałków już próbowało, ale wszyscy marnie kończyli.
Obawiam się, że najstarsi górale nie znają wszystkich wersji, nie mówiąc już o przyporządkowaniu ich poszczególnym rocznikom.
Krążą słuchy, że Chuckowi Norrisowi udało się to jakoś mniej więcej sklasyfikować, ale Fiat nie pozwolił mu tego opublikować, bo to przecie tajemnica handlowa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Moch
PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 8:39 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 519
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 126p;w124;Derby;Borek

No to z grubsza. Z Chuckiem gadałem ostatnio... rzeczywiście nic nie da się z Niego wycisnąć.

Więc Wy pomóżcie z grubsza Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Korozja
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 1:53 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 911
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: jedyny prawdziwy

No to Panowie po kolei może każdy coś doda od siebie
jeżeli chodzi o polskie wersje:

600
650 standard
650 Komfort
650 Lux
650 Specjal
650 Ekonomik
650 Inwalida
650 FL
650 EL
650 EL SX
650 ELX
700 BIS
??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ISO-lator
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 2:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1340
Skąd: Tomaszów Maz. Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: kici Fiat

Były dwie wersje Bisów, tylko nie pamietam jak sie ten bogatszy nazywał, poprostu bogatszy miał rozkładane siedzenia przednie, uchylane tylne boczne szyby, tylna szybe ogrzewaną i wycieraczke w klapie tylnej i to chyba wszystko co bym dodał.

Wiem że włoskie 600 były też w dwóch wersjach wyposarzenia, ojca znajomy miał oliwkowego maluszka z '74, który miał uchylane szybki beżową tapicerke, lewe lusterko chromowane, na wszystkich częściach było logo FIAT (nie FSM), posiadał jeszcze pare dodatków, a były też wersje standardowe które nie miałe nawet lusterek zewnetrznych jak mój.
_________________
Polski Fiat 126p 650 '77
Polski Fiat 126p 700 BIS '87
Polski Fiat 126p 650E '88 efelo II
BMW 325e (e30) '86
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 2:58 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Aha, zaczyna się mieszanie wersji silnikowych z wyposażeniowymi Confused
Ostrzegałem przecież, że to nie takie proste. W każdym razie ja się pod tym nie podpisuję Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mikry
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 4:51 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Nie zapominajcie o wersji
BOSMAL 650 Cabrio,
Ewentualnie jeszcze Pop 2000 i Pop coś tam, wprawdzie nie produkowano ich w Polsce ale chyba figurowały w oficjalnej ofercie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Korozja
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 4:53 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 911
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: jedyny prawdziwy

iso nie mieszamy polskich z zagranicznymi. Narazie zajmiemy się polskimi

Nie bierzemy pod uwagę że : np. wersja lux "była taka jak była" ale spotykało się też ją z innymi dodatkami. Jeżeli nie była wyróżniona inną cyferką lub literką po 650 przyjmujemy że jest to jedna wersja

Wpisujemy tylko sprawdzone fakty (nie że np. kolega znajomego ma w ELX coś innego)

No i Panie Mochu może podzieliłbyś się swoją wiedzą co do tej pory ustaliłeś Twisted Evil


A Pan Cytryn będzie odgórnie śledził temat i niekiedy może coś napisze Twisted Evil

Ciekawe co będzie jak przejdziemy do dat Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 5:29 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

No dobra, może i cuś napiszę Laughing Zacznę od sprostowania Mikrego - otóż z wg mojej wiedzy z Popem było tak jak z Metal-Incarem. Klient przywoził nadwozie i klient otrzymywał gotową przeróbkę. Nie była to wersja dostępna z "katalogu" produktów FSM.
Druga sprawa - proponuję podzielić to na kilka podstawowych grup i dopiero potem uzupełniać wyposażeniem, silnikami, itp. A więc:
126p (1973-94)
126 el (1994-96)
126 elx (1996-2000)
126 BIS (1987-91)
Po trzecie - rok 77 robi trochę zamieszania w wersjach. Podzielimy to tak:
- silniki: 600 i 650, później również 650 E
- wyposażenie: Standard, S, L, K, I
i teraz można sobie to mieszać na różne sposoby, tzn. były m.in. wersje 600K, 650I, 650ES, itd...
To narazie tyle z mojej strony Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Korozja
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 6:37 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 911
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: jedyny prawdziwy

600 (1973-1984?)
650 standard (1977-1984?)
650 Komfort (1977-????)
650 Lux (1977-????)
650 Specjal (1977-????)
650 Ekonomik (11.1982-1985?)
650 Inwalida (????-????)
650 FL (04.1985?/12.1984?-1994)
Bosmal 126 (cabrio) 1991-????

126 el (05.09.1994-96)
126 elx (??.12.1996-2000)
126 BIS (1987-91)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mikry
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 7:13 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Cytryn_126 napisał:
No dobra, może i cuś napiszę Laughing Zacznę od sprostowania Mikrego - otóż z wg mojej wiedzy z Popem było tak jak z Metal-Incarem. Klient przywoził nadwozie i klient otrzymywał gotową przeróbkę. Nie była to wersja dostępna z "katalogu" produktów FSM.
W każdym razie Pop znalazł się kiedyś na stoisku FSM-u na (chyba) Targach Poznańskich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 7:59 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Korozja napisał:

(...)
650 standard (1977-1984?)
650 Komfort (1977-????)
650 Lux (1977-????)
650 Specjal (1977-????)
(...)


Znowu nie tak - nie słuchasz mnie Wink
Brakuje: 600S, 600L, 600K, 600I (chociaż tego nie jestem pewien), 650ES, 650EL (tego również), 650EK, 650EI.
Spotkałem się również kiedyś z oznaczeniem 600 E Exclamation Shocked ale to prawdopodobnie była tylko i wyłącznie ciężka praca jakiegoś rzemieślnika Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Korozja
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 8:27 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 911
Skąd: Kraków Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: jedyny prawdziwy

Cytryn_126 napisał:

Brakuje: 600S, 600L, 600K, 600I (chociaż tego nie jestem pewien), 650ES, 650EL (tego również), 650EK, 650EI.

Spotkałem się również kiedyś z oznaczeniem 600 E Exclamation Shocked ale to prawdopodobnie była tylko i wyłącznie ciężka praca jakiegoś rzemieślnika Cool


Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question

Cos ty znów powymyślał komfortowy ekonomik Question Rolling Eyes
Możesz to jakoś udowodnić nawet zdjęciem Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cytryn_126
PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 8:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Oczywiście, przecież Komfort oznacza wyposażenie wnętrza i nie ma nic wspólnego z pakietem oszczędnościowym w silniku. Szczerze mówiąc również nie spotkałem takiego na żywca, ale prawdopodobnie dlatego, że ich ilości były śladowe. Zresztą wszystkie te pakiety wyposażenia to była jedna wielka fikcja. Rolling Eyes
Może być taki dowód ?:
http://img87.imageshack.us/my.php?image=037un.jpg


Ostatnio zmieniony przez Cytryn_126 dnia Pią Sty 26, 2007 9:41 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 19
Idź do strony 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 126p

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl