Autor Wiadomość
<  Happyend'y
TomeK
PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 5:00 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 781
Skąd: Bytom-Sójcze Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Romet Chart 210 88'

Tutaj prosze o wrzucanie zdjęć Happy Endów ,oraz wszelakie info na ich temat:P

Ostatnio zmieniony przez TomeK dnia Pią Wrz 21, 2007 2:46 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Cytryn_126
PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 6:19 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2058
Ostrzeżenia: 0/3

Dobrze, że poruszyłeś kwiestię elegantów. W związku z tym zapytam, co charakteryzowało wersję Town, i Happy End (poza numerem kolejnym) ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekJ
PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 7:34 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 26
Skąd: Lubań Ostrzeżenia: 0/3

Town to była wersja "zubożona" - nie posiadała uchylnych tylnych szyb i prawego lusterka zewnętrznego, o innych różnicach nic mi nie wiadomo, ale nie wykluczam, że coś jeszcze było, nigdy się w Eleganty nie zagłębiałem.
Happy Endy poza lakierem (jednak jest trochę inny odcień niż na zwykłych ELach) i naklejką nie różniły się kompletnie niczym Laughing Z tego co mi wiadomo było 500 żółtych i 500 czerwonych (!) Happy Endów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adam4302
PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 8:47 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 93
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p ST

Jedyną rzecz jakiej nie mogły mieć TOWN'y to był licznik przebiegu dziennego. Wszystko inne było dostępne. Występowały w dwóch odmianach standard i SX, tak samo jak happy end.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Bronek 126fan
PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 5:21 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1079
Skąd: Żary Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 126P st 83' ,126p FL 90', 126 el 96', WSK 125 77', Jawa 350

Pojedyncze lusterko było tylko w pierwszych elegantach puźniej jak wprowadzono z lepa town był zawsze do końca zycia dwa
_________________
I love my fiats 126p
Klasyk i Elegant- prawie jak ojciec i syn ze starszym bratem FL-em Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Mikry
PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 9:53 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Bronek 126fan napisał:
Pojedyncze lusterko było tylko w pierwszych elegantach puźniej jak wprowadzono z lepa town był zawsze do końca zycia dwa
Wydaje mi się, że było właśnie na odwrót - najpierw wszystkie EeLe miały oba lusterka a następnie weszło rozróżnienie, w tym wersja "zubożona" z lewym tylko lusterkiem i (co charakterystyczne) bez gumowej listewki na drzwiach i tylnym błotniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adam4302
PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 1:32 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 93
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p ST

Pogodzę Was Smile Od początku do końca produkcji sprawa lusterek była taka sama, tzn. brak prawego w uboższej wersji. Natomiast od momentu wprowadzenia katalizatora (czyli bodaj od 1997 roku) z uboższej wersji wywalono pełne kołpaki kół, zastępując je tymi małymi czarnymi, i listwy na drzwiach i błotniku.
_________________
Pozdrawiam po długiej przerwie
Adam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Mikry
PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 1:39 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

Fakt, kołpaki też były wyznacznikiem wersji ale w tej uboższej nie było nawet małych tzn. w Maluchach z katalizatorem kołpaki były duże albo nie było ich wcale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adam4302
PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 2:37 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 93
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p ST

Mikry napisał:
Fakt, kołpaki też były wyznacznikiem wersji ale w tej uboższej nie było nawet małych tzn. w Maluchach z katalizatorem kołpaki były duże albo nie było ich wcale.

Chodziło mi nie o takie kołpaki jak np w FL'ach tylko o takie małe coś co było między śrubami zakładane. Choroba, jak na złość na allegro ani jednego żeby fotke pokazaćSad Ale w CC i SC były podobne:)
http://img101.imageshack.us/img101/6198/c90933215jz.jpg
_________________
Pozdrawiam po długiej przerwie
Adam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Mikry
PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 12:27 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 7564
Skąd: Łódź Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: O różnej ilości kół

A, fakt - te małe, rzec by można "osłony piast".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PrezesAdam
PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 2:05 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 70
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 126p 600 1975r. & 125p MR'74

To ja moze rozwieje wszelkie wątpliwości Smile

http://img97.imageshack.us/my.php?image=dsc094698va.jpg
_________________
>> PrezesAdam >> Katowice >>
Polski Fiat 126p 600 '75r &
Polski Fiat 125p MR'74 &
Mercedes-Benz CLK & CLS>>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Dżepetto
PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 12:40 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 1237
Skąd: Wojkowice(Śląskie) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 6xMotorynka, Suzuki RG 80

Happy End prawie niczym się nie różnił od Towna, tylko ostatnia produkcje 1000 sztuka maluchów tak nazwali na zakonczenie produkcji starego poczciwego zmodernizowanego fiata, mozliwe ze jakies udogodnienia miał The End, jak sie nie myle to The End miał calą blache ocynkowana
_________________
Kupie każdą część do Rometa... od całego motorku po śrubke

Motorynka Pony M301 1988 mniam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
Adam4302
PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 4:03 am  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 93
Skąd: Katowice Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: Polski Fiat 126p ST

PrezesAdam napisał:
To ja moze rozwieje wszelkie wątpliwości Smile

O, super Smile Ale jako korektę do tego dodam, że w 1999 roku, w momencie gdy maluch otrzymał zagłówki z tyłu, definitywnie utracił licznik przebiegu dziennego Sad

Dżepetto napisał:
Happy End prawie niczym się nie różnił od Towna, tylko ostatnia produkcje 1000 sztuka maluchów tak nazwali na zakonczenie produkcji starego poczciwego zmodernizowanego fiata, mozliwe ze jakies udogodnienia miał The End, jak sie nie myle to The End miał calą blache ocynkowana

Mylisz sie, (nie The End tylko Happy End Wink ) nie miał żadnych udogodnień, tak jak TOWN był w dwóch wersjach STD i SX, jedynie różnił sie kolorem czerwony/żółty i numerem na klapie silnika. Blachy ocynkowanej maluch nie miał nigdy.
_________________
Pozdrawiam po długiej przerwie
Adam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Dżepetto
PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 7:25 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 1237
Skąd: Wojkowice(Śląskie) Ostrzeżenia: 0/3
Pojazd: 6xMotorynka, Suzuki RG 80

ja tak słyszałem ze takie blachy posiadał... i mówili ze grubsza blacha była, moja siasiadka ma towna i bardzo fajnie jej pyrko, za 1,5 roku stane sie posiadaczem tego malucha Very Happy a Happy End'a jak znajde to predzej kupie niz tego od mojej sasiadki, happy end to jest bardzo zadki maluszek....
_________________
Kupie każdą część do Rometa... od całego motorku po śrubke

Motorynka Pony M301 1988 mniam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
danon
PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 9:16 pm  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 460
Skąd: warszawa Ostrzeżenia: 0/3

nie prawda byly cynkowane blachy na maluchach! w moch z 75 mam z jednej strony ocynkowana blache na podlodze, i nie byla na pewno wymieniana.
poprostu wtedy fabryka kupowala arkusze ktore mialy ocynk po jednej stronie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 47
Idź do strony 1, 2, 3 ... 45, 46, 47  Następny
Forum Forum Polskiej Motoryzacji -> Fiat 126p

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Portal Miłoœników Pojazdów Zabytkowych



Wszelkie prawa do użytych na tej stronie materiałów, nazw i znaków handlowych należą do ich właścicieli.
Prawa autorskie do zdjęć, artykułów i komentarzy należą do ich autorów.
Powered by phpBB , NoseBleed v1.05 and gylu





Muzyka FPM:



Popieramy:






Polecamy:


    oldtimery, oldtimer, stare samochody     Kup pan bombkie...

Mikrus.net.pl forum współtworzą:
www.mikrus.net.pl
www.syrenalaminat.prv.pl
www.jacomoto.prv.pl
www.junak.riders.pl
www.AleFiat.prv.pl
www.junak.org.pl
www.motoretro.org.pl

linki:
www.retrotraktor.pl
www.syrena.nekla.pl/forum
www.motodane.pl
www.czarprlu.pl